4 mar. 2008

Padova (9.52%)

Vreme extrem de urâtă...7 grade, ploaie şi vânt. Dar se pare că de mâine se încălzeşte...dar cine are încredere în meteorologi :). Azi am avut "program univeristar italian" ceea ce înseamnă că la 09:00 eram la facultate, o mică şedinţă până la 13:30, apoi "lunch break" până la 15:00, sedinţă până la 17:30, iar la 18:00 plecarea. Mă întreb cum reuşesc să facă cercetare cu atâtea şedinţe, pauze de cafea şi discuţii pe hol.

Seara am încercat să vizitez oraşul, dar am abandonat ideea destul de repede din cauza frigului...oricum nu vroiam decât să-mi cumpăr un pulover sau o haină mai groasă. În drum spre casă mi-am amintit că am nevoie de un caiet (trebuie să i-au notiţe la sedinţe) şi am intrat într-o librărie cu gândul să mai arunc o privire şi pe la rafturile cu cărţi în engleză sau franceză. Când am încercat să plătesc...problemă..."fake money"...după ce că nu am primit banii de italieni, cei cu care am venit de acasă sunt falşi...fază tare..."O bandă de falsificatori români depistată la Padova". După 10 minute de "analize detaliate" problema a fost rezolvată....maşinaria de verificat banii nu mai avea baterii...şi evident banii nu erau falşi...aşteptam ceva scuze...am primit ceva explicaţii vagi, iar după ce le-am spus că "non sono italiano" subiectul a fost închis.

Drumul spre casă este din ce în ce mai uşor de găsit, iar cei de la supermarket-ul deja mă cunosc...apropo meniul zilei: merluciu pane, prosciuto şi "Chino" (o băutură care nu se prea găseşte pe la noi...din păcate).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Scrie, te rog cam care sunt ingredientele mancarurilor de care te bucuri...sa ne facem o idee. :) Ce e prosciuto? :)