3 mar. 2008

Padova (7.14%)

Facultatea de Agricultură din Padova, din care face parte şi Facultatea de Hidrologie, nu este situată chiar în Padova, ci la Legnaro (12. 5 km, aproximativ 25 de minute cu maşina).


Mi-am petrecut dimineaţa încercând să găsesc autobuzul de Legnaro şi apoi casa de bilete. Cu autobuzul a fost destul de uşor, staţia fiind chiar în faţa gării. Mai greu a fost cu biletele, pentru că nu m-am gândit că se vând în gară...în acelaşi loc în care îţi laşi şi bagajele. La 9 dimineaţa eram singurul pasager al cursei spre Legnaro. Pe la jumătatea drumului s-au urcat şi doi controlori şi până la capăt nu au facut decât să zacă plictisiţi. La Universitate lumea este foarte relaxată şi totul părea să fie Ok înainte de începerea şedinţei. La 13:30 a început o sedinţă legată de proiectul la care particip şi care s-a terminat la 17:30. Patru ore de discuţii pentru a ajunge la concluzia că România are o gramadă de date meteo, care trebuie furnizate în cel mai scurt timp posibil. Pentru următoarele zile se pare că programul meu la Universitate va fi de la 9 la 18, iar principalul job va fi cel de "data provider".

Cam asta a fost ziua mea de azi. Acum mă duc să mănânc ceva că sunt mort de foame. Meniul serii: prosciutto crudo, parmigiano-reggiano şi salată de măsline.

Niciun comentariu: