2 mar. 2008

Padova (4.76%)

Nu am avut o idee prea bună cu vizita la Veneţia. În primul rând...pentru că este FOARTE FRIG, apoi transportul public din Padova este extrem de ciudat, autobuzele circulă, nu asta este problema, numai că sunt din jumătate în jumătate de oră, iar biletul costă 1 euro. Cu trenul lucrurile stau mult mai bine, cel puţin pe porţiunea Padova-Veneţia sunt 4-5 trenuri pe oră, dar până să reuşesc să ajung la staţia de tren m-am rătăcit cam trei ore prin Padova.

Chiar dacă nu este plină de turişti Veneţia tot pare un oraş aglomerat. De la gară m-am dus direct în piaţa San Marco, era ceaţă si eram curios să văd cum arată Veneţia sub ceaţă. Nu am avut aparatul la mine aşa că am doar două fotografii făcute cu mobilul...numai că nu pot fi descărcate. Veneţia trebuie neapărat văzută atunci când este ceaţă...este un alt oraş, un oraş din care dispar turiştii şi reclamele luminoase. Am vizitat un muzeu, am mai făcut ceva cumpărături de la Billa, apoi am luat trenul şi în 20 de minute eram din nou în Padova. Numai că de la gară până la casa în care stau am făcut 2 ore !

Niciun comentariu: