13 mar. 2007

In care unul dintre personaje scrie depre ziua de Marti, iar celelalt, intins pe pat, citeste o carte

05:00 - Trezirea

Am finalizat propunerea de Bursa pentru Doctorat - "Relatia dintre activitate electrica atmosferica de tip nor-pamant si precipitatiile rapide care produc inundatii rapide in Romania". Pentru completarea CV-ului, ncesar depuneri dosarului, am fost nevoit sa atasez dovezi ale participarii la conferinte: copii dupa abstracte si programele.

O ora am lucrat pentru Proiectul European de cercetare a inundatiilor rapide: trimitere date si reorganizarea site-ului ftp.


07:30 - Pregatiri de plecare

Azi am citit din "Dilemea Veche"


08:00-08:15 - Dezvoltare Personala

Deoarece in fiecare zi trebuie sa citesc un articol de meteorololgie, azi am folosit acest timp (drumul cu 783 pana la Institut) pentru a citi un articol din 2007 - corelatia dintre sistemele convective mezoscalare si activitatea electrica.

09:15-09:30 - Serviciu

Reorganizarea biroului s-a incheiat.

Cea mai mare parte a timpului a fost dedicata Proiectului European. Avem de analizat pana pe 15 Martie, 25 de cazuri de inundatii rapide. Asta implica: analiza la scara sinoptica (scara Europei), analiza la mezoscara (scara Romaniei) si analiza radar, la a scara furtunii. Nu este o sarcina foarte grea, dar necesita mult timp pentru colectarea datelor.

Am reusit in sfarsit sa trimit actele in Anglia. Se pare ca o problema de birocratie a dus la respingerea referatului de plata pentru firma de curierat rapid. Inca o zi intarziere...

Nu am apucat sa lucrez la cele doua articole, sau "proiecte personale".

Mail-uri: solicitari articole

15:45 - Plecare

Nu am mai citi nimic in masina, doar am ascultat muzica si am atipit de cateva ori.

18:00 - Blog

Am scris unul din posturile acestui blog

19:00 - Cumparaturi

20:00 -

Am primit raspuns de la un tip din SUA, caruia i-am solicitat doua articole. S-a arata foarte interesat de o posibila colaborare cu mine sau cu cineva din laboratorul in care lucrez. Evident ca m-am arata si eu interesat si i-am raspuns. Sa vedem ce urmeaza. In acest caz trebuie sa mai adaug pe lista si un mail de prezentare a capacitatilor romanesti de cercetare in meteorologie.

Niciun comentariu: