15 mar. 2007

In care unul dintre personaje scrie cu o zi intarziere despre o zi de miercuri, iar celalalt lucreaza cu spor

O zi in care am resimtit efectul trezirii de dimineata si culcatului la ore tarzii. Deoarece Catalina nu s-a simitit bine si nu a mai plecat la serviciu si eu am plecat mai tarziu. De la 09:00 pana la 11:00, am avut meditatii (permutari, aranjamente si combinari). Datorita orei tarzii la care am ajuns la serviciu nu am reusit sa fac tot ce trecusem pe lista.
Deoarece aveam nevoie de articole la care nu aveam accea, deoarece Institutul nu este abonat la toate revistele de meteorologie, am scris autorilor. Am primit raspuns foarte promt de la un cercetator din Franta si de la unul din Cipru. Suprize am avut de la un tip din SUA care in plus fata de articolele cerute de mine, mi-a trimis alte articole si un mail in care mi-a propus o colaborare pe tema legaturilor dintre precipitatii si fulgere. I-am raspuns imediat, acceptand propunerea sa. Urmeaza ca maine sa-i trimit un nou mail in care sa descriu tipurile de date disponibile si propunerea de tema de cerecetare. Pana in acest moment nu am primit raspuns la doua solicitari, in conditiile in care mail-urile au fost trimise luni.
Am ajuns acasa pe la 17:00, am mancat cu Cata si apoi am iesit la o plimbare in oras. Seara am reusit sa citesc doua articole. Am adormit mai devreme. Dupa cum am mai scris se pare ca mai am ceva de lucrat pana sa ajung un "early riser".

Niciun comentariu: