18 mar. 2007

In care personajele principale se intalnesc cu Maestrul, dar continua si mai tare sa se agite

Dupa gasirea restaurantului, urmeaza punerea la punct a unor detalii asa zise "minore". Minore pentru cei care fie sau casatorit deja, nu au nici un fel de intentie de pune bazele unei "celule a societatii" si cei ca nu au facut cunostinta cu unul dintre personajele principale ale acestui blog. Nu ii voi spune numele, "persona importanta", dar va voi da niste indici: personaj principal la nunta care apare in poza de langa acest text (langa mine).
Inca de acum o saptamana unul dintre personaje a fost informat ca "V-am gasit un DJ pentru la nunta....care este si cameraman.....si fotograf si se ocupa si cu decorarea retaurantului".
Cele doua personaje se decid: "Eu zic sa vedem despre ce este vorba. Nu pot sa refuz acum, am promis" zise C..., scuze unul personajul principale, "Cum zici tu asa facem", riposta cu promtitudine celalalt personaj, dovedind inca odata ca in aceasta viitoare familie el este cel care are ultimul cuvant in luarea unei decizii.

[nu aveti cum sa stii datorita continuitatii temporale asociata citirii acestui text, dar am fost intrerup: "Shark (nickname-ul meu de acasa, etimologic provine din "sarchitura")....vino sa bati niste snitele". Cred si eu ca a fost necesara interventia mea: "Cu facaletul nu cred ca vei reusit sa bati un snitel....."]

Orele trec, apoi zilele trec pana cand, vineri: "Te am sunat sa-mi spui si mie cum a ramas cu tipul ala ai vorbit. Cand ne intalnim cu el ? Parca ai zic ceva de vinei !?". Raspunsul ajunge imediat dintr-un salon de coafura: "O sun acum pe tipa si stabilesc intalnirea.". Astfel personajele noastre reusesc sa afle ca sambata, 11:00 timp local se vor intalni cu acest "Maestru renascentist al organizarii nuntilor" sau altfel spus "Homo Nuptialis Universalis". Portret "Maestru", obtinut la intalnirea din statia de metrou: 1.60-1.65, blugi, geaca rosie, doua plase cu cumparaturi si cel mai important, femeie (nu va socati, nu sunt un misogin). Personajele noastre sunt conduse de "Maestru" (in traducere moderna "wedding planner") catre "Laborator" (in traducere moderna, "Firma"). Firma se afla intr-un bloc, clasic, opt etaje plus "Non-Stop" la parter. In fata intrarii oricarui bloc respectabil se afla "strajerii". Un grup bine organizat, format din membrii comitetului de bloc, condusi in "lupta cu intrusii, restantierii si cei care trantesc usa la lift", de catre Domnul Administrator. In drum spre intrarea in bloc, personajele noastre sunt intampinate de doua personaje secundare, pe care la inceput nu le-au remarcat, crezand ca sunt "strajerii" (poate si din cauza uniformei, trening). Acestia s-au dovedi, pana la urma, a fi "novici" (sau in traducere moderna "asociatii la firma").
Sus, la etaj, unde este sediul firmei, personajele, conduse de asociata, afla ca spatiul fizic al firmei, este o mica camera in care se gasesc, in cel mai perfect haos, camere de filmat, monitoare, calculatoare, CD-uri, DVD-uri, etc.
Prezentarea produselor a durat putin. "Maestrul" a pus un DVD cu o nunta filmata chiar de el. Personajele trebuiau sa alega un "menu" de introducere: clipuri sau poze care se derulau pe un fond sonor ("Mireasa vietii mele").
Stand pe scaune, cu gecile in mana, personajele noastre afla ca Maestrul se ocupa de partea "video", filmari si fotografii , iar unul din asociati, se ocupa de muzica. "Avem si un acordeonist" spuse asociatul, dar nu intra in detalii, atunci cand vazu reactia personajelor pricipale, fete siderat-amuzate-oripilate, "Fara asa ceva. Noua nu ne trebuie".
Mestrul si asociatul afla apoi ca melodia pentru genericul DVD-ului, pe care ei o considerau cea mai potrivita, este catalogata de personajul pricipal feminin ca fiind, "Melodia p.... masi. Noi vrem ceva dragut. Va vom da noi o melodie." Se discuta apoi melodia pentru valsul miresi. "Nu trebuie se fie neaparat un vals, pot pune orice alta melodie". La aceasta interventie a asociatului, Miresica.ro raspunse cu o mimica faciala pe care nu pot cataloga decat "Dura". Se pun apoi la punct ultimele detalii si se incheie afacerea cu Maestrul ("Oricum nu aveam cum sa refuzam....", "Pai, asa zic si eu. Dar, oricum am rezolvat si aceasta problema"). Inainte de plecare, in scena intre un nou asociat, "Am venit sa iau si eu o camera. Am de filmat o inmormantare". Zambind asociatul zice: "Stiti, noi ne ocupam cu tot felul de filmari". Linistite personajele noastre pleca spre casa, dar noi aventuri se anunta la orizont. In episodul viitor invitatiile si Biserica.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Gata?! Maestrul ramane pe scena? Suntem pe faza!

Unknown spunea...

bafta in continuare.....mai aveti multe de indurat...:p