11 mar. 2008

Padova (53.38%)

Nimic intersant azi...dacă nu punem la socoteală partea ceea ce fac la Universitate. Nu am apucat să vad nimic şi nici nu sunt prea interesat. Am destul de multe de făcut iar timpul este foarte scurt. Deja sunt la jumatatea stagiului la Padova şi nici nu ştiu când a trecut timpul. Trebuie să-mi fac timp saptămâna asta să caut ceva pentru Cătă, vreau să-mi cumpăr o pipă nouă şi ceva tutun şi apoi vreau să văd librăriile din Padova. În drum spre Universitate sunt câteva, dar la ora la care ajung eu acasă sunt închise.

Ieri am primit un mail de la un francez care face un documentar despre vânătorii de tornade din Europa. Vrea să vorbească şi cu mine. Ciudat, am participat la câteva conferinţe cu lucrări despre tornadele din România, dar vânător de tornade nu am fost niciodată...trebui să vad de unde are adresa mea. Că tot veni vorba de conferinţe, azi am primit mail de la organizatorii EGU2008 voi avea 3 lucrări oral, la una dintre ele sunt primul autor şi un poster. Asta înseamnă că între 13 şi 18 Aprilie voi fi la Viena.

Niciun comentariu: