10 mar. 2008

Padova (47.61%)


Încă odată mulţumesc pentru recomandări San Antonio merită vizitată, iar Cappella degli Ccrovegni este INCREDIBILĂ. Cred că dumincă mai merg odată. Cele 15 minute nu au fost deajuns pentru mine. Am avut norocul să dau peste un supraveghetor simpatic, un moşulică la 65-70 de ani care a reuşit să-mi explice în 15 minute toate frescele din interiorul capelei...nu era treaba lui să faca asta...dar pur şi simplu a intrat în vorbă cu mine, crezând că sunt italian...am zis şi eu de 2-3 "si"..."certo"...iar el a continuat să vorbească. A fost o experienţă interesantă. Toată arta lui Giotto din Cappela degli Scrovegni mi-a fost "povestită" de un "om simplu, nu un expert", aşa cum mi-a spus la plecare, cu un real talent de povestitor şi care m-a făcut să văd lucruri care la prima vedere nu îmi spuneau nimic. Ştiu că a mai vorbit la fel sutelor de turişti care au trecut pe la capela lui Giotto, dar pentru mine a fost o experienţă unică.

Niciun comentariu: