7 mar. 2008

Padova (16.66%)

Ploaie...ploaie...ploaie...nu foarte frig...dar o vreme enervantă. Dimineaţa în drum spre gară am ascultat Mozart (1/2) şi a mers foarte bine cu ploaia. Apoi lectură din "Orbitor" şi Madeleine Peyroux , că doar am timp o oră cât merg cu autobuzul pâna la Legnaro. "Cercetare"..."cercetare"...pranz (paste cu ton, spanac fier şi o legumă neidentificată)..."cercetare"..."cercetare"..."şedintăăăăăăă"...acasă. Cam asta a fost ziua mea de azi...ploaie şi plictiseală. Acum mă pregătesc să plec la masă. găteşte unul dintre colegii de la Universitate...mi-a spus ce vrea să gătească...dar am uitat....de foame.

Măine cred că voi vizita Veneţia, iar duminică vizitev Padova, pentru că am primit recomandări de la White Noise - Basilica di sant'Antonio şi de la Zum - Cappella degli Scrovegni.

Niciun comentariu: