9 sept. 2007

Trieste - Day (-1)

Incepand de azi pana vineri voi fi in Trieste la ESSC 2007 (European Severe Storm Conference), unde urmeaza sa prezint 3 postere: "Cloud-to-ground lightning in Romania from 2003 to 2005","Tornadoes in Romania"si "Open laboratory". Dar cel mai important...voi sustine prima prezentare orala la o conferinta internationala. Este vorba de o lucrare in care sunt analizate cazurile cele mai importante de inudatii care au afectat Romania. Am o gramada de emotii...sper sa fie Ok.

Abia m-am intors de la intalnire membrilor ESTOFEX, care s-a transformat intr-un preview al conferintei. In afara de membrii fondatori ai ESTOFEX, m-am intalnit, pentru prima data, cu Marcowski, Brooks si Bluestein..."tatici" in meteorologie.

Sunt un pic cam obosit acum, asa ca ma duc la culcare. In poza pe care am atasat-o este portul din Trieste si Marea Adriatica, asa cum se vad din camera mea de la etajul 6. As fi vrut sa mai pun niste poze, dar din pacate camera foto nu mai poate fi incarcata.


Niciun comentariu: