21 dec. 2007

Cumpărături

În sfârşit am reuşit să cumpăr:

"Godel, Escher, Bach an Eternal Golden Braid"
de Douglas R. Hofstadter


Apoi:

Loup Verlet - "Cufărul lui Newton"

"Povestiri mici şi mijlocii" Cosmin Manolache, Călin Torsan, Sorin Stoica, Ciprian Voicilă

"Cartea cu bunici" Marius Chivu (coordonator)

Romain Gary - "Clar de femeie"

Per Olov Enquist - "Cartea despre Blanche şi Marie"

Arnon Grunberg - "Istoria calviţiei mele"

Peter Carey - "Furtul. O poveste de iubire"

Cristian Robu-Corcan - "Gravură în mi bemol"

Maria Ellis - "Carte de colorat pentru orbi"

Gabriel Chifu - "Relatare despre moartea mea"

Ioan Lăcustă - "Luminare"

3 comentarii:

Anonim spunea...

Lectura placuta! :) De unde ai cumparat "Godel, Escher, Bach an Eternal Golden Braid"? "Victim of the Brain" ai vazut? http://en.wikipedia.org/wiki/Victim_of_the_Brain

Bogdan Antonescu spunea...

Am comandat "Godel, Escher, Bach an Eternal Golden Braid" la www.byblos.ro. A costat în jur 80 RON şi a ajuns destul de repede.

Anonim spunea...

Multam pentru informatie! Va doresc "Craciun fericit!" :).