13 apr. 2007

Viena

Pentru 6 zile, incepand de duminica, voi fi plecat la Viena. Particip la o conferinta in cadrul carei voi prezenta un poster despre legatura dintre precipitatiile convective si activitatea electrica (sorry...defect profesional....).

Asa ca saptamana viitoare voi scrie de la Viena. Nu va voi plictisi cu descrieri ale conferintei, decat daca cineva este interesat, ma voi rezuma la a descrie....sa-i zicem ..."viata mea de zi cu zi pentru o saptamana". Dupa experinta plecarilor anterioare SIGUR voi pati ceva "iesit din comun". Oricum, va promit ca blogul va fi un pic diferit de cum v-am obisnuit pana acum....nu va spun cum si de ce....

De cand am aflat ca voi merge la Viena, doar un singur lucru am avut in minte, un sigur "obiectiv turistic" vreau sa vizitez, casa lui Freud. Am intrat pe site-ul muzeului si sunt un pic dezamagit, nu as putea spune de ce... sper sa ma insel. Astep sugestii de la voi, legate de ce merita sa mai vizitez.



Niciun comentariu: