12 mar. 2007

In care unul dintre personajele sa hotareste sa devina pentru o saptamana blogger adevarat

“In curand va incepe sa ploua. Stiam asta inca de dimineata, doar lucrezi la cu si pentru “ei”. M-am gandit ca nu am mai scris demult la acest blog. Asa ca unul dintre “rolurile” mele in aceasta saptamana va fi acela de blogger. Despre ce era sa scriu decat despre o saptamana, sa speram ca nu obisnuita, din “viata” de meteorolog. Din pacate acest post va aparea cu ceva intarziere. Se pare ca pe care il foloses acum nu imi da voie sa “scriu” in pagina blogului. E mai bine asa pentru ca nu aveam prea mult timp la dispozitie, ma pregatesc sa plec la meditatie. In cocnluzie, dup ace ajung acasa si dupa ce reusesc sa dezinstalez vechiul browser, veti putea citi aceste randuri. Apoi voi scrie despre ziua de luni, ceea care va constitui subiectul unui nou post. Pe curand.”


Personajul nostru salva documentul in care tocmai si-a schitat intentiile de blogger din a aceasta saptamana si apasa Fn +F1. Pentru cei care nu sunt familiarizati cu laptopu-rile F…, acesta comanda inseamna Hibernare. Isi lua haina, isi potrivii castile pe urechi, varifica daca are totul la el. Apoi scoase cheiele din usa....o clipa....se intoarece. A uitat sa scoata din priza laptop-ul si alimetarea habului de net. Usa se inchide, cheia se roteste de patru ori si apoi liniste. Am ramas doar eu naratorul, sper sa se intoarca reprede, dar mai ales sper sa se tina de cuvant si sa isi i-a in serios rolul de blogger. Vom vedea….uf ce intuneric este nici nu mai vad sa scriu….

Niciun comentariu: